Канцелярські товари, папір А4
Сума
16 425 UAH
UA-P-2019-01-11-010194-c d35bdd31940c4c62aa9d31aeb804b8d7
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 січня 2019 16:43
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ З МЕДИЧНОЮ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОЮ ОСВІТОЮ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #19157023

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, папір А4

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 16 425 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 16425 UAH

7. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2019

Документи замовника