Канцелярське приладдя
Сума
2 868 UAH
UA-P-2017-05-26-001318-c 814bcd28c38d41a5bcb73c138b07ae92
Запланований
Опубліковано: 26 травня 2017 14:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2017 рік

Інформація про організатора закупівлі

1. Найменування: Відділ культури Торецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #00183756

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 868 UAH

7. Процедура закупівлі: Без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2017

9. Примітки: Канцелярське приладдя - Папір ксероксний 10 п. * 75,20 грн. = 752 грн. - Гофро - папір 30 шт. * 10 грн. = 300 грн. - Фото - папір 2 шт. * 80 грн. = 160 грн. - Папка для креслиння 5 шт. * 20 грн. = 100 грн. - Клей карандаш 20 шт. * 6,50 грн. = 130 грн. - Скотч 5 шт. * 28 грн. = 140 грн. - Папір кольоровий 2 шт. * 85 грн. = 170 грн. - Папір кольоровий 2 шт. * 170 грн. = 340 грн. інше

Документи замовника

26 травня 2017 14:31
Електронний підпис