Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Сума
9 720 UAH
UA-P-2017-02-01-002849-b 1ec0bebb361d4c98a9eb4e65e347df65
Запланований
Опубліковано: 01 лютого 2017 11:24
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2017 рік

Інформація про організатора закупівлі

1. Найменування: Департамент фінансів Торецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02312883

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 720 UAH

7. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2017

9. Примітки: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки заправка та ремонт картриджів)

Документи замовника