Меблі офісні
Сума
106 998 UAH
UA-P-2016-08-12-000057-c ● b885a23b1b664be28068a2b136d2588b
Запланований
Опубліковано: 12 серпня 2016 09:20
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
на 2016 рік
Інформація про організатора закупівлі
1. Найменування: КЗ Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37735655
Інформація про предмет закупівлі
3. Конкретна назва предмета закупівлі:
Меблі офісні, столи письмові, столи-книжка - 20 шт, шафи, підставки для комп'ютера, тумби - 65 шт, стільці - 60 шт, диванчики для холу - 10 шт
4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні
5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 106 998 UAH
7. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
13 серпня 2016
9. Примітки: додаткові кошти
Документи замовника
12 серпня 2016 09:21
|
Електронний підпис |