Меблі офісні
Сума
106 998 UAH
UA-P-2016-08-12-000057-c b885a23b1b664be28068a2b136d2588b
Запланований
Опубліковано: 12 серпня 2016 09:20
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2016 рік

Інформація про організатора закупівлі

1. Найменування: КЗ Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37735655

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Меблі офісні, столи письмові, столи-книжка - 20 шт, шафи, підставки для комп'ютера, тумби - 65 шт, стільці - 60 шт, диванчики для холу - 10 шт

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 106 998 UAH

7. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: 13 серпня 2016

9. Примітки: додаткові кошти

Документи замовника

12 серпня 2016 09:21
Електронний підпис