Бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (I кв.), бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (II кв.), бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (III кв.), бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (IV кв.)
Сума
79 900,12 UAH
UA-P-2024-01-23-004484-c 9e0ab3856a814e41b7d4bd280c08c2c5
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 січня 2024 14:26
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ніжинська міська стоматологічна поліклініка"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05480631
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, Ніжин, 16600, Батюка,7
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (I кв.), бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (II кв.), бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (III кв.), бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (IV кв.), Бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (I кв.), - 99 послуга, бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (II кв.) - 99 штуки, бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (III кв.) - 99 послуга, бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення (IV кв.) - 99 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 79 900,12 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 79900.12 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

Документи замовника

23 січня 2024 14:27
Електронний підпис