Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Сума
42 233,70 UAH
UA-P-2024-02-08-002573-a ● 9dc3108043144e5cac8a60d21d230d8f
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 лютого 2024 12:38
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #30587190
3. Місцезнаходження:
Україна,
Одеська область,
м. Одеса,
65003,
вул. отамана Головатого, 32
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари), Сегрегатор А4 7,5см - 45 штуки, Швидкозшивач А4 з прозорим верхом, з перфор - 60 штуки, Швидкозшивач А4 картонний білий СПРАВА / ДЕЛО укр. - 100 штуки, Файли А4 40мк 100шт. (+5мм шир) ECONOMIX Глянцевий 31107 - 30 штуки, Кулькова ручка CELLO MAXRITER India 717F/727/710 Синий - 100 штуки, Зошит А4 96арк ФОЛДЕР офсет 00068/00069 в клетку - 30 штуки, Ксер папір А4 80г/м 500арк - 120 пачка, Розподілювачі пластик. А4 BUROMAX №12, 1-12 розд 3212 - 10 штуки, Папка А4 на зав'язках картонна Діло Buromax 3357 - 100 штуки, Блокнот А5 144арк WILHELM BURO - 20 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 42 233,70 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 42233.7 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2024
Документи замовника
08 лютого 2024 12:39
|
Електронний підпис |
08 лютого 2024 12:38
|
Протокол затвердження змін до Річного плану.pdf |
Обґрунтування закупівлі
08 лютого 2024 12:38
|
Закупівля здійснюється з метою забезпечення щоденних потреб працівників підприємства канцелярськими товарами для виконання своїх обов’язків та забезпечення роботи підприємства.
|