Бланки
Сума
19 150 UAH
UA-P-2024-04-24-013131-a 9b3491c67993437cbbfdadfbfaba69db
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 квітня 2024 15:40
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01111032
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, місто Рівне, 33010, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Бланки, Бланк "Вимога" - 1000 штука, Картка працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду - 3000 штука, Медична карта стаціонарного хворого - 1000 штука, Запис лікаря приймального відділення - 1000 штука, Результати обстежень (лабораторні, ультразвукові, рентгенологічні, функціональна діагностика тощо) - 1000 штука, Щоденник - 1000 штука, Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення - 1000 штука, Заповнюється при поступленні пацієнта - 1000 штука, Карта пацієнта, який вибув із стаціонару ф. 066/о - 1000 штука, Шкала PADUA - 1000 штука, Температурний листок - 1000 штука, Медична карта амбулаторного хворого ф. 025/о - 1000

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22820000-4 — Бланки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 19 150 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 19150 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

24 квітня 2024 15:40
Електронний підпис