Роботи з проведення оцінки Бактеріологічної лабораторії Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня» ДОР на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 15189:2015 «Медичні лабораторії. Вимоги до якості та компетентності» за кодом ДК 021:2015 99999999-9 «Не відображене в інших розділах».
Сума
44 353,86 UAH
UA-P-2021-12-03-014743-c 9a5e2ff71ff74fcf80907cdfebb53b70
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 грудня 2021 14:56
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04543536
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49100, вул. Космічна, 13
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Роботи з проведення оцінки Бактеріологічної лабораторії Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня» ДОР на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 15189:2015 «Медичні лабораторії. Вимоги до якості та компетентності» за кодом ДК 021:2015 99999999-9 «Не відображене в інших розділах».

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 44 353,86 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше кошти НСЗУ 44353.86 UAH

9. Процедура закупівлі: Переговорна процедура

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

11. Примітки: Переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі «відсутності конкуренції з технічних причин» на підставі абзацу 3 частина 2 пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи замовника

03 грудня 2021 14:57
Електронний підпис