Канцелярські товари в асортименті (Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
3 000 UAH
UA-P-2021-05-05-002831-c ● 9a480e6430044cee837afa40602c8b25
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 травня 2021 11:17
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Кропивницький міський центр соціальних служб
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24716529
3. Місцезнаходження:
Україна,
Кіровоградська область,
м. Кропивницький,
25015,
пров. Павла Бута, 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари в асортименті (Код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), ручка кулькова неавтоматична зі змінним стрижнем колір синій Buromax (еквівалент) - 30 штуки, блокнот А5 96 аркушів,клітинка, пружина вертикальна - 30 штуки, Блок паперу для фліпчарту 30 аркушів, нелінований, 64х90 - 1 штуки, Маркер водостійеий перманентний чорний - 10 штуки, Файли А4, 40 мкм, прозорий,100шт/уп Buromax (еквівалент) - 1 штуки, Папір А4 кольоровий 500 арк колір: лаванда, помаранчевий, жовтий, лайм, світло-зелений - 1 штуки, Папір (ватман) формат А1, 190г/м2 - 30 одиниця, фломастери 10-12 кольорів в упаковці - 30 штуки, Папка на кнопці Формат А4 - 30 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30197621-5 — Паперові блоки для фліпчартів
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30194320-4 — Папір для креслення
ДК021-2015: 30192124-6 — Фломастери
ДК021-2015: 30191000-4 — Офісне устаткування, крім меблів
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 3000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
травень, 2021
Документи замовника
05 травня 2021 14:28
|
Електронний підпис |