Шкільна документація за кодом ДК 021: 2015: 22810000-1 «Паперові чи картонні реєстраційні журнали»
Сума
7 000 UAH
UA-P-2021-02-22-005977-b ● 99ca3e5a51d54e278c858d69def759ce
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 лютого 2021 11:53
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №41 Маріупольської міської ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26288211
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
м. Маріуполь,
87550,
вул. Олімпійська, буд. 67
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Шкільна документація за кодом ДК 021: 2015: 22810000-1 «Паперові чи картонні реєстраційні журнали», Класні журнали (I-IV класи) - 16 одиниця, Класні журнали (V-XI класи) - 23 одиниця, Журнали групи продовженого дня - 10 одиниця, Журнал планування та обліку роботи гуртка - 5 одиниця, Журнал індивідуального навчання - 5 одиниця, Журнал реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності - 1 одиниця, Журнал факультативних, додаткових занять та консультацій - 1 одиниця, Журнал реєстрації первин.,позапл., інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів - 1 одиниця, Журнал реєстрації первин., та повторного інструктажів з питань техніки безпеки - 1 одиниця, Журнал реєстрації первин., та повторного інструктажів з питань охорони праці - 1 одиниця, Табель навчальних досягнень 5-11 кл. - 600 одиниця, Амбарна книга (клітинка/лінія) - 9 одиниця, Журнал реєстрації інструктажів з пожежної безпеки - 1 одиниця, Журнал обліку підвищення кваліфікації вчителів - 1 одиниця
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 7000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2021
Документи замовника
22 лютого 2021 11:54
|
Електронний підпис |