Папір А4 80г/м2 500арк.New Future Laser, файли А4+ 40мкм упаковка 100шт глянець Е31107 Economix,календар перекідний настільний (шалаш) з малюнком 210*100 BM.2102 Buromax 2021, ручка кульк./масляна FLY 0,7мм синя E10244 Economix, коректор-ручка 10мл мет.нак.O41318 Optima, коректор-стрічка 5мм*8мм E41301 Economix, набір текст.маркерів 4кольори ВМ.8906-94 Buromax, маркер Permanent 8566 2.5мм круглий чорний Centropen, маркер Permanent 8566 2.5мм круглий синій Centropen, маркер Permanent 2536 1мм чорний Centropen
Сума
12 836,99 UAH
UA-P-2020-11-20-001979-a ● 98cd8d465c9b49529c9a87b69bd3e3eb
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 листопада 2020 14:08
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління соціального захисту населення Корольовського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42103215
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
Житомир,
10009,
площа Польова, 8
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Папір А4 80г/м2 500арк.New Future Laser, файли А4+ 40мкм упаковка 100шт глянець Е31107 Economix,календар перекідний настільний (шалаш) з малюнком 210*100 BM.2102 Buromax 2021, ручка кульк./масляна FLY 0,7мм синя E10244 Economix, коректор-ручка 10мл мет.нак.O41318 Optima, коректор-стрічка 5мм*8мм E41301 Economix, набір текст.маркерів 4кольори ВМ.8906-94 Buromax, маркер Permanent 8566 2.5мм круглий чорний Centropen, маркер Permanent 8566 2.5мм круглий синій Centropen, маркер Permanent 2536 1мм чорний Centropen
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 12 836,99 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 12836.99 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2020
Документи замовника
20 листопада 2020 14:10
|
Електронний підпис |