ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Грифелі; Біндери металеві; Закладинки; Олівець механічний; Оснастка; Ручка масляна кулькова; Скріпки; Штамп на замовлення)
Сума
6 376,98 UAH
UA-P-2024-03-22-010153-a 98a1cbe6c3f844eaa220a548ff25cabd
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 березня 2024 14:38
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43988734
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, смт Авангард, 67806, вул. Нижня, 24
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Грифелі; Біндери металеві; Закладинки; Олівець механічний; Оснастка; Ручка масляна кулькова; Скріпки; Штамп на замовлення), Грифелі - 12 штуки, Біндери металеві - 120 штуки, Закладинки - 20 штуки, Олівець механічний - 6 штуки, Оснастка - 5 штуки, Ручка масляна кулькова - 30 штуки, Скріпки; - 20 пачка, Штамп на замовлення - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 376,98 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 6376.98 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

22 березня 2024 14:39
Електронний підпис