Проведення технічної інвентаризації офісної будівлі за адресою: смт Любашівка, вул.Софіївська,162/2 (71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Сума
7 304,74 UAH
UA-P-2024-04-29-010794-a 9886457e849e4b15bfceaa5ce6eb6574
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 квітня 2024 15:24
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Любашівська селищна рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04380040
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, смт Любашівка, 66502, вул.Софіївська,97
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Проведення технічної інвентаризації офісної будівлі за адресою: смт Любашівка, вул.Софіївська,162/2 (71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 304,74 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 7304.74 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

29 квітня 2024 15:26
Електронний підпис