Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише чорним, Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил, Лінійка пластикова 30см., Скріпки 25 мм, круглі 100 шт., Паперові блоки для нотаток непроклеєні, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт., Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий, Скоби для степлера №24/6, 1000 шт., Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в пачці, Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозора, Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в пачці, Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор, Скоби для степлера №10, 1000 шт., Степлер, скоба №10, 12 аркушів, глибина 60мм, пластиковий корпус, Олівець графітовий HB, дерев'яний, без ластику, Коректор-ручка, 8 мл, Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена, Клей-олівець, PVA , від 25г, Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише чорним, Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише червоним, Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім
Сума
18 250 UAH
UA-P-2022-07-21-000714-c ● 97486d24d7624531b5782758e38cbab9
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 липня 2022 11:37
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КП КНП "Білогірський центр первинної медико-санітарної допомоги" Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38297440
3. Місцезнаходження:
Україна,
Хмельницька область,
Білогір'я,
30200,
вул.Миру,1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише чорним, Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил, Лінійка пластикова 30см., Скріпки 25 мм, круглі 100 шт., Паперові блоки для нотаток непроклеєні, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт., Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий, Скоби для степлера №24/6, 1000 шт., Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в пачці, Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозора, Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в пачці, Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор, Скоби для степлера №10, 1000 шт., Степлер, скоба №10, 12 аркушів, глибина 60мм, пластиковий корпус, Олівець графітовий HB, дерев'яний, без ластику, Коректор-ручка, 8 мл, Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена, Клей-олівець, PVA , від 25г, Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише чорним, Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише червоним, Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім, Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише чорним - 38 штуки, Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил - 26 штуки, Лінійка пластикова 30см. - 25 штуки, Скріпки 25 мм, круглі 100 шт. - 24 пачка, Паперові блоки для нотаток непроклеєні, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт. - 60 пачка, Папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий - 55 упаковка, Скоби для степлера №24/6, 1000 шт. - 11 пачка, Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в пачці - 132 штуки, Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозора - 24 штуки, Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в пачці - 108 штуки, Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор - 35 штуки, Скоби для степлера №10, 1000 шт - 28 пачка, Степлер, скоба №10, 12 аркушів, глибина 60мм, пластиковий корпус - 21 штуки, Олівець графітовий HB, дерев'яний, без ластику - 35 штуки, Коректор-ручка, 8 мл - 60 штуки, Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена - 80 штуки, Клей-олівець, PVA , від 25г - 60 штуки, Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише чорним - 60 штуки, Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише червоним - 50 штуки, Ручка кулькова, пластиковий корпус, пише синім - 180 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 18 250 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | фінансування за рахунок власних коштів | 18250 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2022
Документи замовника
21 липня 2022 11:40
|
Електронний підпис |