Капітальний ремонт приміщень 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП "1 територіальне медичне об’єднання м. Львова" на вул. І.Миколайчука, 9. Коригування. Додаткові роботи.ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Сума
9 062 221,20 UAH
UA-P-2024-10-04-005173-a ● 969177f461b643e496f9ce9c2a25d5a1
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 жовтня 2024 11:19
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44496574
3. Місцезнаходження:
Україна,
Львівська область,
Львів,
79059,
вул. І.Миколайчука, 9
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Капітальний ремонт приміщень 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП "1 територіальне медичне об’єднання м. Львова" на вул. І.Миколайчука, 9. Коригування. Додаткові роботи.ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 062 221,20 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 2992330.54 UAH | |
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 6069890.66 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2024
11. Примітки: Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Документи замовника
04 жовтня 2024 11:21
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
Обґрунтування закупівлі
04 жовтня 2024 11:20
|
Необхідно виконати додаткові роботи для покращення умов експлуатації приміщень та створення умов для комфортного перебування пацієнтів медичного закладу: підлючення ліфтового обладнання, забезпечення електроживлення автоматичних дверей, виконання оздоблювальних робіт в приміщеннях переходу між корпусами, монтаж стінових відбійників з ПВХ лінолеуму, монтаж відбійників із консрукцій нержавіючої сталі, монтаж радіаторів опалення, влаштування каналізації високотемпературної від технологічних установок, влаштування чистової підлоги та фарбування стін технічного поверху, влаштування фундаментів під вентиляційне обладнання на технічному поверсі, монтаж системи освітлення на технічному поверсі, влаштування металевих перехідних містків через існуючі трубопроводи технічного поверху
Розгорнути
Згорнути
|