Офісне устаткування та приладдя різне
(канцтовари )
Сума
57 000 UAH
UA-P-2022-09-13-002420-b ● 95f8bf2bbd10443081af4b9e63aa4388
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 вересня 2022 11:23
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05392714
3. Місцезнаходження:
Україна,
Вінницька область,
ВІННИЦЯ,
21009,
ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
4. Категорія: Орган соціального страхування
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне
(канцтовари )
, Гумка біла - 100 штуки, Діркопробивач на 20арк. - 20 штуки, Зволожувач для пальців - 5 штуки, Календар настільний - 50 штуки, Клей ПВА 100 мл - 50 штуки, Клей-олівець - 200 штуки, Коректор-ручка - 200 штуки, Коректор стрічковий - 100 штуки, Набір маркерів текстових - 70 набір, Маркер текстовий жовтий - 50 штуки, Маркер текстовий рожевий - 40 штуки, Маркер текстовий салатовий - 40 штуки, Маркер текстовий блакитний - 40 штуки, Маркер чорний перманентний - 100 штуки, Олівець чорнографітний - 500 штуки, Ручка з кріпленням до столу - 500 штуки, Ручка масляна, червона - 100 штуки, Ручка масляна синя - 1000 штуки, Скоби для степлера №10 - 100 пачок, Скоби для степлера №24 - 50 пачок, Скріпка 28 мм - 150 пачок, Скріпка 50мм - 50 пачок, Файли А4 - 100 упаковка, Фарба штемпельна - 24 штуки, Біндер 25 мм - 50 упаковка, Антистеплер канцелярський - 30 штуки, Біндер 19 мм - 50 упаковка, Біндер 32 мм - 50 упаковка, Біндер 41ммм - 50 упаковка, Кнопки-цвяхи канцелярські - 50 пачок, Кнопки металеві - 50 пачок, Папір самоклейний зелений - 60 аркуш, Папір самоклейний коричневий - 90 аркуш, Папір самоклейний синій - 90 аркуш, Папір самоклейний сірий - 60 аркуш, Папір самоклейний червоний - 90 аркуш, Папір самоклейний жовтий - 60 аркуш, Тека-реєстратор 50мм - 50 штуки, Тека- реєстратор 70мм - 50 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197400-0 — Канцелярські губки
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
ДК021-2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 57 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Бюджет цільових фондів | Розрахунки за товар здійснюється по факту постачання Замовнику. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. | 57000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
вересень, 2022
11. Примітки: ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ПОСТІЙНОГО КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2022 РІК !!! Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Документи замовника
13 вересня 2022 11:27
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
13 вересня 2022 11:23
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |