Фурнітура (ДК 021:2015 44520000-1 Замки, ключі та петлі)
Сума
191 470,27 UAH
UA-P-2024-03-22-012519-a ● 94f56747616d47979eb85e8ae77adffd
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 березня 2024 15:59
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05519480
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
м. Суми ,
40021,
вул. Сумської артбригади, буд.13
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Фурнітура (ДК 021:2015 44520000-1 Замки, ключі та петлі), Петля верхня віконна в сборі - 48 штука, Петля віконна нижня в сборі - 49 штука, Планка на двері штульпова - 1 штука, Підкладки під склопакет - 240 штука, Ручка віконна підсилена алюмінієва - 83 штука, Ручка дверна Труба 500мм - 2 штука, Сендвич плита 24 мм для вікон - 4.52 метр квадратний, Ответна планка запор фурнітури - 312 штука, Запорно відкідний механізм фурнітури - 45 штука, Фурнітура віконна (поворотно-відкідна) комплект - 8 штука, Фурнітура віконна (поворотно-відкідна) комплект - 33 штука, Фурнітура віконна (поворотно-відкідна) комплект - 7 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
ДК021-2015: 44523100-3 — Петлі
ДК021-2015: 44523300-5 — Фурнітура
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 191 470,27 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | кошти НСЗУ | 191470.27 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: Протокол № 273 від 21.03.2024 року
Фурнітура (ДК 021:2015 44520000-1 Замки, ключі та петлі)
Враховуючи переповнення ліжкового фонду закладу, низьку температуру зовнішнього повітря, для забезпечення комфортного перебування в медичному закладі як пацієнтів, так і медичних працівників, забезпечення оптимальних умов мікроклімату в приміщеннях лікарні, дотримання вимог санітарно-епідеміологічного режиму, оскільки зниження температури в приміщенні може призвести до виникнення запальних захворювань серед пацієнтів та працівників закладу, на виконання листа Управління охорони здоров’я Сумської міської ради від 15.03.2024 №24.01-06/84, керуючись пп.4 п.13 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з метою проведення невідкладних заходів для забезпечення функціонування лікувального закладу після ракетної атаки російської федерації по території міста Суми, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Документи замовника
22 березня 2024 16:05
|
Електронний підпис |
22 березня 2024 15:59
|
Обгрунтування+наказ.pdf |