виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Улаштування систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням; вогнезахисне оброблення дерев’яних елементів горищних покриттів в будівлі Корпус № 1 КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Дружківської міської ради» та отримання експертного звіту,
код за ДК021:2015 - 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
Сума
36 000 UAH
UA-P-2021-04-27-005738-a ● 94dca6156d9d4a2987d2df1588f5766b
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 квітня 2021 14:22
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01990462
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
м. Дружківка,
84207,
вул. Короленка, 12
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Улаштування систем пожежної сигналізації та керування евакуюванням; вогнезахисне оброблення дерев’яних елементів горищних покриттів в будівлі Корпус № 1 КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Дружківської міської ради» та отримання експертного звіту,
код за ДК021:2015 - 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 36 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 36000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2021
Документи замовника
27 квітня 2021 14:31
|
Електронний підпис |
27 квітня 2021 14:31
|
Електронний підпис |
27 квітня 2021 14:23
|
Електронний підпис |