Штамп ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
370 UAH
UA-P-2021-05-07-002130-a 94a5b07232a146e4856e2220742ffa84
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 травня 2021 11:35
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #39932654
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м Житомир, 10014, майдан ім. С.П. Корольова, 12
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Штамп ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 370 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 370 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2021

Документи замовника

07 травня 2021 11:38
Електронний підпис