«Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Сума
17 241 427,12 UAH
UA-P-2025-01-21-020729-a 9401238da96743d19ddb30dd4f9866e2
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 січня 2025 15:45
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #36072499
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м.Житомир, 10014, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3122 — Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 17 241 427,12 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 17241427.12 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2025

11. Примітки: Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.

Документи замовника

21 січня 2025 16:01
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF

Обґрунтування закупівлі

21 січня 2025 15:49
Завершення виконання заходу відповідно до п. 2.1.22. Програми «Будівництво (реконструкція, капітальний ремонт) об’єктів комунальної власності Житомирської об’єднаної територіальної громади на 2024-2026 роки)».
В замовника постала потреба у закупівлі додаткових робіт, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178, а саме у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути