Назальні канюлі одноразового використання, маски кисневі з резервуаром нереверсивні, шприци 50 мл. (одноразові, стерильні)
Сума
50 750 UAH
UA-P-2020-10-20-006598-c ● 93fb888c44694601891a098c2fa35e0f
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02011964
3. Місцезнаходження:
Україна,
м. Київ,
місто Київ,
03680,
вулиця Миколи Амосова, 10
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Назальні канюлі одноразового використання, маски кисневі з резервуаром нереверсивні, шприци 50 мл. (одноразові, стерильні), доросла назальна канюля за вуха, з прямими зубцями, довжина 1,8 м. (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 33141220-8 канюлі) (код згідно нк 024:2019 - 35201 канюля назальна стандартна для подачі кисню) - 1000 шт, киснева маска EcoLine для дорослих, для забезпечення високої концентрації кисню з кисневою трубкою (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 33141000-0 медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування) (код згідно нк 024:2019 - 35173 маска для кисню без зворотного дихання) - 100 шт, шприц 3-х компонентний одноразовий стерильний "ANGEL CARE" 50 мл. Catheter Tip без голки (деталізований код товарної позиції за дк 021:2015 33141310-6 шприци) (код згідно нк 024:2019 - 47017 шприц загального призначення, одноразового застосування) - 500 шт
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 50 750 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | Спеціальний фонд | 50750 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2020
11. Примітки: Закупівля відбувається шляхом оприлюднення ЗВІТУ ПРО УКЛАДЕНИЙ ДОГОВІР відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 року, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248, від 08 квітня 2020 р. № 269, від 13 травня 2020 року № 376, від 19 червня 2020 року № 509 та від 09 вересня 2020 року № 817), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248, від 08 квітня 2020 року № 269, від 19 червня 2020 року № 509 та від 09 вересня 2020 року № 817).
Документи замовника
20 жовтня 2020 16:32
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2020 15:35
|
ПРОТОКОЛ номер 25-УО (COVID-19).pdf |