Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
70 405,50 UAH
UA-P-2022-01-28-004633-b 934069bf1ae546d287cc95dee2e0b06f
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 січня 2022 10:54
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42534188
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 03115, просп. Перемоги, буд. 97
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Бейджики ЦНАП - 4 штуки, Папір А3 - 5 пачка, Антистеплер - 30 штуки, Біндер 32мм - 150 упаковка, Біндер 41мм - 20 упаковка, Блоки паперові для нотаток - 100 упаковка, Блокноти - 50 штуки, Бокс для скрепок магнітний - 4 штуки, Бокс для блоків паперових - 16 штуки, Гумка - 30 штуки, Діркопробивач (до 30 аркушів) - 10 штуки, Діркопробивач (до 40 аркушів) - 4 штуки, Діловий щоденник - 15 штуки, Клей олівець - 250 штуки, Клей ПВА - 43 штуки, Коректор стрічковий - 5 штуки, Коректор з кісточкою - 50 штуки, Коректор з металевим наконечником - 35 штуки, Кутники різні - 4 штуки, Леза д/канц. ножа - 5 штуки, Лінійка - 13 штуки, Лоток вертикальний сітка метал - 6 штуки, Лоток горизонтальний метал сітка 3-й - 1 штуки, Маркер перманентний (білий) - 7 штуки, Маркер перманентний (чорний, синій) - 4 штуки, Маркер текстовий (різні) - 100 штуки, Маркери набір - 3 штуки, Настільний тижневий план - 2 штуки, Нитки суворі для документів - 1 штуки, Ніж канцелярський (маленький) - 10 штуки, Ножиці - 20 штуки, Олівці прості - 30 штуки, Папір для нотаток з клейкою основою - 150 блок, Папір кольоровий для принтера - 3 пачка, Папка на зав'язках - 20 штуки, Папка на кнопці - 6 штуки, Папка кутик - 2 штуки, Папка пластикова на гумці - 4 штуки, Папка "на підпис" - 5 штуки, Розділ сторінок пластикові кольорові - 10 упаковка, Ручки гелеві чорні - 45 штуки, Ручки кулькові - 300 штуки, Серветки для монітора - 10 упаковка, Скоби для степлерів №24/6 - 299 упаковка, Скотч канцелярський 12х10 - 10 штуки, Скотч упаков. 48х50 - 20 штуки, Скотч упаков 18*20 - 5 штуки, Скотч упаков. 24х10 - 10 штуки, Скотч упаков. 72*66 - 5 штуки, Скріпки 25 мм - 100 штуки, Скріпки 50мм - 70 штуки, Стікери - 35 упаковка, Степлер 24/6 на 30 лист. - 20 штуки, Точилка для олівців - 50 штуки, Файли А4( 100 шт.) - 100 упаковка, Фарба штемпельна - 50 штуки, Швидкозшивач прозорий - 60 штуки, Шило - 1 штуки, Щоденник організатор - 4 штуки, Конверти формату С5 - 800 штуки, Конверт с4 крафт - 1500 штуки, Конверти формат С4 крафт. Розшир - 100 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192910-3 — Корегувальна плівка чи стрічка
ДК021-2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30199600-6 — Розділювачі сторінок
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 70 405,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 70405.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2022

Документи замовника