Канцелярське приладдя, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Сума
9 127,50 UAH
UA-P-2024-03-27-004928-a ● 9321d803aa6e4b9cb8bedf92b7a35eae
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 березня 2024 11:29
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42788677
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10008,
вул. Святослава Ріхтера, буд. 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярське приладдя, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, Папір А4 - 22 штука, Папір А4 газетка - 6 штука, Скріпки - 10 пачка, Коректор - 22 штука, Клей-олівець - 23 штука, Папір копіювальний чорний - 3 пачка, Стрічка клейка - 15 штука, Ручка кулькова - 70 штука, Стрижень - 90 штука, Олівець - 3 штука, Файли А4 - 6 пачка, Файли А5 - 6 пачка, Папка картонна на зав'язках - 30 штука, Папка пластикова на 10 файлів - 4 штука, Папка-конверт А4 - 3 штука, Обкладинки для зошитів 3шт - 2 паковання, Гумка - 2 штука, Папка-швидкозшивач - 5 штука, Папір д/нотатків - 14 штука, Степлер - 3 штука, Скоби № 24/6 100шт - 4 пачка, Ручка гельова - 4 штука, Фарба штемпельна - 2 штука, Лінійка - 4 штука, Кнопки-цвяшки 30шт - 1 паковання
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30199100-1 — Копіювальний та самокопіювальний папір, папір для трафаретного друку та перебивний папір
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 127,50 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 9127.5 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
27 березня 2024 11:47
|
Електронний підпис |