Підвищення рівня кваліфікації середнього медичного персоналу
Сума
132 400 UAH
UA-P-2024-04-03-014938-a 9319efbf7f3a4ce19018f3123840e918
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 квітня 2024 16:46
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41931754
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10020, майдан Визволення, буд. 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Підвищення рівня кваліфікації середнього медичного персоналу, Цикл “Паліативна і хоспісна допомога (сестра медична/брат медичний з хоспісної допомоги) - удосконалення” - 12 послуга, Цикл “Педіатрія (сестра медична/брат медичний дитячої поліклініки, патронажна) - удосконалення” - 13 послуга, Цикл “Сестринська справа (спостереження і догляд за хворими та медична маніпуляційна техніка в сімейній медицині) - удосконалення” - 17 послуга, Цикл “Сестринська справа з педіатрії (сестра медична/брат медичний дитячого відділення стаціонару, дитячої поліклініки) - спеціалізація” - 6 послуга, Цикл “Сімейна медецина (сестра медична/брат медичний загальної практики-сімейної медецини) - удосконалення” - 29 послуга, Цикл “Організація і управління охороною здоров'я (старша сестра медична/брат медичний/акушерка) - удосконалення” - 1 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 80570000-0 — Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 132 400 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 132400 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Закупівля проводиться з урахуванням вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 З метою ефективного використання публічних коштів проведення даної закупівлі обґрунтовується наступним (у відповідності до Порядку з організації та функціонування системи управління ризиками у Комунальному підприємстві “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради, затвердженого Наказом КП “Житомирський центр первинної медичної допомоги” на виконання рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.11.2023 № 1659): 1. Цільове призначення предмету закупівлі. Цільовим призначенням предмету закупівлі є забезпечення належного функціонування підприємства для надання якісної, доступної та вчасної медичної допомоги жителям громади та переселенцям. 2. Узагальнений кількісний показник про користувачів результатів закупівлі. Користувачами закуплених послуг є працівники підприємства. 3. Строк, протягом якого результат проведення закупівлі забезпечить потребу користувачів. Потреба користувачів буде забезпечуватись протягом строку, який буде визначений у договорі про закупівлю, укладеного за результатами проведеної закупівлі.

Документи замовника

04 квітня 2024 15:43
Електронний підпис