Підвищення рівня кваліфікації середнього медичного персоналу
Сума
132 400 UAH
UA-P-2024-04-03-014938-a ● 9319efbf7f3a4ce19018f3123840e918
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 квітня 2024 16:46
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41931754
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10020,
майдан Визволення, буд. 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Підвищення рівня кваліфікації середнього медичного персоналу, Цикл “Паліативна і хоспісна допомога (сестра медична/брат медичний з хоспісної допомоги) - удосконалення” - 12 послуга, Цикл “Педіатрія (сестра медична/брат медичний дитячої поліклініки, патронажна) - удосконалення” - 13 послуга, Цикл “Сестринська справа (спостереження і догляд за хворими та медична маніпуляційна техніка в сімейній медицині) - удосконалення” - 17 послуга, Цикл “Сестринська справа з педіатрії (сестра медична/брат медичний дитячого відділення стаціонару, дитячої поліклініки) - спеціалізація” - 6 послуга, Цикл “Сімейна медецина (сестра медична/брат медичний загальної практики-сімейної медецини) - удосконалення” - 29 послуга, Цикл “Організація і управління охороною здоров'я (старша сестра медична/брат медичний/акушерка) - удосконалення” - 1 послуга
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 80570000-0 — Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 132 400 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 132400 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: Закупівля проводиться з урахуванням вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178
З метою ефективного використання публічних коштів проведення даної закупівлі обґрунтовується наступним (у відповідності до Порядку з організації та функціонування системи управління ризиками у Комунальному підприємстві “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради, затвердженого Наказом КП “Житомирський центр первинної медичної допомоги” на виконання рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.11.2023 № 1659):
1. Цільове призначення предмету закупівлі.
Цільовим призначенням предмету закупівлі є забезпечення належного функціонування підприємства для надання якісної, доступної та вчасної медичної допомоги жителям громади та переселенцям.
2. Узагальнений кількісний показник про користувачів результатів закупівлі.
Користувачами закуплених послуг є працівники підприємства.
3. Строк, протягом якого результат проведення закупівлі забезпечить потребу користувачів.
Потреба користувачів буде забезпечуватись протягом строку, який буде визначений у договорі про закупівлю, укладеного за результатами проведеної закупівлі.
Документи замовника
04 квітня 2024 15:43
|
Електронний підпис |