Офісне устаткування та приладдя різне :канцелярські товари
Сума
10 953 UAH
UA-P-2023-12-01-008645-b 92512da46cb543f09f74af1a150a56fa
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 грудня 2023 17:45
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Ужгородський ліцей №5 Ужгородської міської ради Закарпатської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #22110077
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, Ужгород, 88018, набережна Київська, 16
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне :канцелярські товари, Дошка коркова 90х120 ВМ.0018 алюм.рама - 5 штуки, Ксероксний папір 80г.500арк А4 - 25 штуки, Маркер для дошок (набір) з губкою - 10 штуки, Файли А4 30мк 2030 - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192123-9 — Ручки-маркери

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 953 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Офісне устаткування та приладдя різне :канцелярські товари 10953 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника