Перезарядка картриджу ( ДК 021:2015: 50300000-8 – «Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги»; ДК 021:2015: 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»)
Сума
800 UAH
UA-P-2021-07-27-000203-b 91dee7d06b8e48c1b6a4706d520a80e1
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 липня 2021 08:25
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Широківська сільська рада Миколаївської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04377049
3. Місцезнаходження: Україна, Миколаївська область, селище Широке, 57320, вул. Шкільна,1
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Перезарядка картриджу ( ДК 021:2015: 50300000-8 – «Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги»; ДК 021:2015: 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки») , Перезарядка картриджу ( ДК 021:2015: 50300000-8 – «Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги»; ДК 021:2015: 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки») - 8 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 800 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 800 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2021

Документи замовника

27 липня 2021 08:27
Електронний підпис