Канцелярські товари;30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015
Сума
9 527,88 UAH
UA-P-2023-10-18-004880-b ● 9179cf6b2cdb483482b64a8ba8f5a83e
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 жовтня 2023 14:19
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43906316
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
м. Боярка,
08150,
вул. Грушевського М., буд. 39
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари;30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015, Бокс архівний картонний 150мм, ємкість 1500 аркушів, білий, Esselte - 10 штуки, Закладки з клейким шаром 15х45 мм Economix, 150 шт., паперові, 5 неонових кольорів - 20 штуки, Клей ПВА-М Economix, 200 г - 2 штуки, Короб архівний картонний 100 мм Economix, білий - 20 штуки, Короб архівний картонний 80 мм Economix, білий - 20 штуки, Набір 4 маркери для дошок та фліпчартів SCHNEIDER MAXX 290 в блістері - 1 штуки, Папір MAESTRO Standard + А4 80г/м2, 500арк - 25 пакунок, Папір для нотаток 90х90 мм Economix, 1000 арк., білий макулатурний - 5 штуки, Папка паперова на зав'язках "Справа" A4, Україна - 10 штуки, Папка-реєстратор А4 Economix, 70 мм, сіра - 10 штуки, Папка-швидкозшивач А4 Economix з перфорацією, фактура "глянець", сіра - 10 штуки, Ручка кулькова автомат. ECONOMIX VENERA 0,5 мм. Корпус асорті, пише синім - 50 штуки, Скоби №10 Economiх, 1000 шт - 5 пачок, Скоби №24/6 Economiх, 1000 шт. - 5 пачок
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 527,88 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 9527.88 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2023
Документи замовника
18 жовтня 2023 14:20
|
Електронний підпис |