Вивіска для Центру обслуговування платників
Сума
810 UAH
UA-P-2020-06-01-002743-b 91761a6582f6454eafb9fb36e5fd3adb
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 червня 2020 12:05
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43142501

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Вивіска для Центру обслуговування платників

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39170000-4 — Магазинні меблі

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 810 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 810 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2020

9. Примітки: Адреса: 10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника,7 Категорія замовника – орган державної влади (п.1 част. 4 ст. 2 Закону) – перша категорія Додаткова потреба

Документи замовника

01 червня 2020 12:05
Електронний підпис