Скотч канцелярський "Графоман" 24мм*30ярд, паперовий клейкий блок Delta 75*75мм 100арк., ручка кулькова BIC ROUND STICK 1.0 мм синя,ручка кулькова BIC ROUND STICK 1.0 мм чорна, прапорці-закладки Economix 45х15мм, олівець графітний FC HB з ластиком, паперовий клейкий блок GlobalNotes 75*125мм, ластік Maped DOMINO 40, клей ПВА 100гр
Сума
960,90 UAH
UA-P-2021-11-22-001781-c ● 9109b4c251484772b3aee45743b2dcd6
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 листопада 2021 13:20
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Національний науковий центр "Інститут метрології"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02568325
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
Kharkiv,
61002,
42 Myronosytska St.
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Скотч канцелярський "Графоман" 24мм*30ярд, паперовий клейкий блок Delta 75*75мм 100арк., ручка кулькова BIC ROUND STICK 1.0 мм синя,ручка кулькова BIC ROUND STICK 1.0 мм чорна, прапорці-закладки Economix 45х15мм, олівець графітний FC HB з ластиком, паперовий клейкий блок GlobalNotes 75*125мм, ластік Maped DOMINO 40, клей ПВА 100гр, Скотч канцелярський "Графоман" 24мм*30ярд - 7 шт, паперовий клейкий блок Delta 75*75мм 100арк - 10 шт, ручка кулькова BIC ROUND STICK 1.0 мм синя - 10 шт, ручка кулькова BIC ROUND STICK 1.0 мм чорна - 10 шт, прапорці-закладки Economix 45х15мм - 10 паков, олівець графітний FC HB з ластиком - 10 шт, паперовий клейкий блок GlobalNotes 75*125мм - 10 шт, ластік Maped DOMINO 40 - 7 шт, клей ПВА 100гр - 5 шт
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 960,90 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 960.9 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2021
Документи замовника
22 листопада 2021 15:27
|
Електронний підпис |