Канцелярські товари різні.
Сума
30 000 UAH
UA-P-2023-09-28-001781-a 90ffb7b230e64af68206b550c2ad4175
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 вересня 2023 10:52
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ СИСТЕМИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43248133
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, м. Харків, 61001, вул. Молодої Гвардії 15/17
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про організатора закупівлі

5. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
6. Код згідно з ЄДРПОУ: #40848524
7. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, Україна, 61052, Харківська обл., місто Харків., 61052, вул.Конторська будинок 35
8. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Інформація про предмет закупівлі

9. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари різні., Антистеплер - 5 штуки, Біндер 25 мм (12 шт. в пачці) - 3 пачка, Біндер 41 мм (12 шт. в пачці) - 1 пачка, Блокнот А5 - 30 штуки, Грифелі змінні для олівців - 30 штуки, Гумки - 25 штуки, Закладка-стікер - 25 штуки, Канцелярський настільний набір - 5 штуки, Клей ПВА - 5 штуки, Клейка стрічка 24 мм - 10 штуки, Клейка стрічка 48 мм - 10 штуки, Клейка стрічка двостороння 12 мм - 3 штуки, Клей-олівець - 20 штуки, Книга канцелярська 48 арк. - 10 штуки, Кнопки-цвяшки - 10 пачка, Коректор - 10 штуки, Коректор-ручка - 10 штуки, Коректор-стрічка - 10 штуки, Лінійка непрозора - 5 штуки, Лінійка прозора - 5 штуки, Лоток для документів горизонтальний - 10 штуки, Лупа з ручкою - 3 штуки, Маркер (набір) - 10 пачок, Маркер перманентний, 1-3 мм - 4 штуки, Ніж канцелярський - 10 штуки, Ножиці - 10 штуки, Олівець механічний - 30 штуки, Папірці для нотаток - 25 пачка, Папка реєстратор 50 мм - 10 штуки, Папка реєстратор 75 мм - 60 штуки, Папка на гумках - 20 штуки, Папка на зав'язках - 10 штуки, Папка пластикова на 2 кільця - 10 штуки, Папка швидкозшивач - 50 штуки, Ручка гелева. - 50 штуки, Ручка гелева. - 10 штуки, Ручка гелева. - 10 штуки, Ручка кулькова . - 50 штуки, Ручка кулькова. - 10 штуки, Ручка кулькова. - 10 штуки, Скоба для степлера 10/5 - 10 пачок, Скоба для степлера 24/6 - 20 пачок, Скріпка канцелярська 28 мм - 20 пачок, Степлер 25-30 арк. - 10 штуки, Файли А4 - 50 пачок, Фарба штемпельна. - 15 штуки, Штамп «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ» - 1 штуки, Штамп «КОПІЯ» - 1 штуки, Щоденник недатований. - 5 штуки, Леза для ножа канцелярського - 5 штуки

10. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30199700-7 — Друковані канцелярські вироби, крім бланків
ДК021-2015: 30192132-5 — Змінні грифелі для олівців
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192910-3 — Корегувальна плівка чи стрічка
ДК021-2015: 30194000-5 — Креслярське приладдя
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30192131-8 — Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем
ДК021-2015: 30197620-8 — Папір для письма
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30192153-8 — Штампи
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них

11. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 30 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 30000 UAH

13. Процедура закупівлі: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію

14. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2023

Інформація про організацію та проведення закупівлі

Включено в річний план ЦЗО
Підготовка до проведення процедури
Узагальнення і аналіз отриманої інформації про проведення закупівель товарів, послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників.

Найменування ЦЗО: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Код ЄДРПОУ ЦЗО: 40848524
Термін надання відповіді ЦЗО до: 28 вересня 2023
Дата надання відповіді про включення в річний план ЦЗО: 28 вересня 2023
Документи
28 вересня 2023 17:10
Електронний підпис
28 вересня 2023 17:08
Електронний підпис