Заміна та встановлення металопластикових вікон та вхідних дверей філії № 2 амбулаторії № 1 загальної практики – сімейної медицини Комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльський міський центр ПМСД» за адресою: вул. Придунайська, 212 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (відновлення комунального об’єкту, постраждалого внаслідок проявів збройної агресії російської федерації)
Сума
94 801,02 UAH
UA-P-2023-11-15-000210-b 9050a154e9ec4431ba07c323e0250000
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 листопада 2023 08:55
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області "Ізмаїльський міський центр ПМСД"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42483376
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Ізмаїл, 68600, вул. Шевченка, буд. 8
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Заміна та встановлення металопластикових вікон та вхідних дверей філії № 2 амбулаторії № 1 загальної практики – сімейної медицини Комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльський міський центр ПМСД» за адресою: вул. Придунайська, 212 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (відновлення комунального об’єкту, постраждалого внаслідок проявів збройної агресії російської федерації)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 94 801,02 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше НСЗУ 94801.02 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника

15 листопада 2023 09:18
Електронний підпис
15 листопада 2023 09:18
Електронний підпис
15 листопада 2023 09:06
Електронний підпис
15 листопада 2023 08:56
Електронний підпис