Канцелярські товари
Сума
4 542,08 UAH
UA-P-2023-12-25-002660-c 8fbc9b2351084d428f4a8206274136bc
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 грудня 2023 12:10
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40477150
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Одеса, 65012, вул. КАНАТНА, буд. 83
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, канцелярські товари (Олівці) - 6 штуки, канцелярські товари (кулькові ручки) - 85 американська кварта для рідин, канцелярські товари (степлери) - 14 штуки, канцелярські товари (діроколи) - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 542,08 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 4542.08 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

11. Примітки: Для потреб апарату Південного офісу Джержаудитслужби

Документи замовника

25 грудня 2023 12:11
Електронний підпис