Канцтовари та приладдя різне для структурних підрозділів та підвідомчих установ Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) у Харківській області
Сума
1 843 727,30 UAH
UA-P-2021-07-28-006728-b ● 8f689d1d2b2f445dbd09cde9371c869f
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 липня 2021 15:25
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХАРКІВ)
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43315445
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
місто Харків,
61002,
вулиця Ярослава Мудрого, буд. 16
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцтовари та приладдя різне для структурних підрозділів та підвідомчих установ Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) у Харківській області, папір для друку формату А4 - 12926 пачок, файл для документів формату А4 - 3000 штуки, коректор з пензликом - 200 штуки, точилка для олівців з контейнером для стружки - 300 штуки, степлер № 10 - 100 штуки, степлер № 24/6 з металевим корпусом - 200 штуки, степлер № 24/6 - 100 штуки, степлер № 23 - 30 штуки, папка картонна на зав’язках формату А4 - 7500 штуки, біндер 51 мм. - 2000 штуки, біндер 41 мм. - 1000 штуки, скотч канцелярський 18 мм. х 20 м. - 140 штуки, скотч канцелярський 48 мм. х 200 м. - 300 штуки, дірокол металевий до 30 аркушів - 110 штуки, дірокол металевий до 70 аркушів - 140 штуки, сегрегатор формату А4 - 1070 штуки, шило канцелярське - 50 штуки, ніж канцелярський - 140 штуки, ножиці - 140 штуки, клей ПВА - 140 штуки, клей-олівець - 150 штуки, стікери – закладки - 135 штуки, кулькова ручка - 5470 штуки, олівець - 1250 штуки, нитка прошивочна - 140 штуки, шпагат бавовняний - 200 штуки, скоби для степлера № 24/6 - 1400 пачок, скоби для степлера № 10/6 - 1400 пачок, скоби для степлера № 23/13 - 500 пачок, скріпки канцелярські - 560 пачок, конверти немарковані С-4 з розширенням (0+0) - 2500 штуки, конверти немарковані С-4 (0+0) код ДК 021:2015:30199230-1 – 2500 штук; - 2500 штуки, конверти немарковані С-5 з вікном (0+0) - 5500 штуки, конверти немарковані Е-65 (0+0) - 5500 штуки, конверти немарковані С-6 (0+0) - 160000 ампула, фарба штемпельна - 30 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30192112-9 — Чорнила для друкарського обладнання
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 843 727,30 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 1843727.3 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2021
Документи замовника
28 липня 2021 15:29
|
Електронний підпис |