Послуга з поточного ремонту обладнання систем припливно-витяжної вентиляції та кондиціювання (заміна повітряних фільтрів) в хірургічному корпусі КНП «МБКЛМД Руднєва» ДМР за кодом ДК 021:2015 - 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок»
Сума
99 840 UAH
UA-P-2023-07-12-000665-b 8f1b9e028574461891c915fc067316c8
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 липня 2023 10:18
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01985050
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49006, проспект Лесі Українки, буд. 26.
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуга з поточного ремонту обладнання систем припливно-витяжної вентиляції та кондиціювання (заміна повітряних фільтрів) в хірургічному корпусі КНП «МБКЛМД Руднєва» ДМР за кодом ДК 021:2015 - 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 99 840 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше кошти НСЗУ 99840 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2023

11. Примітки: КЕКВ 2240 - Оплата послуг (крім комунальних). Закупівля здійснюється з урахуванням затверджених вимог постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами

Документи замовника