Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень для атестації робочих місць
Сума
5 600 UAH
UA-P-2024-04-17-001116-a 8dca70af5a5b4b69a8f34a3947d5c3dc
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 квітня 2024 09:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01984624
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49069, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень для атестації робочих місць

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71730000-4 — Послуги промислового контролю

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 600 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 5600 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами

Документи замовника

17 квітня 2024 09:18
Електронний підпис