Папір офісний А4 Маестро ,папка на завязці карт.А4,стікери-закладки пластикові 12х45мм 125арк 5 неонових кольорів Стрілки ,Buromax,блок паперу ждля нотаток Buromax,ручка кулькова "Korvina" синя,швидкозшивач з прозорим верхом А4 ,ножиці 230мм,нерж.пласт.руч ,стержень гелевий синій,ручка кулькова автоматична "Шнайдер",ручка гелева "Flo gel",олівець графічний ,папка реєстратор №5 ,штемпельна краска ,папка швидкозшивач з вусами А4 Economix,папка АРХІВО 90мм А4,журнал реєстрації вхідної документації,журнал реєстрації вихідної документації,степлер пластиковий з поворотним важелем до 20арк.(скоби №24,26).ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
7 962 UAH
UA-P-2024-02-08-005607-c ● 8ce073baa1344b8a80cff64396c8dffa
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 лютого 2024 18:55
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СТАДІОН "АВАНГАРД" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #30104399
3. Місцезнаходження:
Україна,
Закарпатська область,
місто Ужгород,
88017,
вул.Франка Івана, будинок 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Папір офісний А4 Маестро ,папка на завязці карт.А4,стікери-закладки пластикові 12х45мм 125арк 5 неонових кольорів Стрілки ,Buromax,блок паперу ждля нотаток Buromax,ручка кулькова "Korvina" синя,швидкозшивач з прозорим верхом А4 ,ножиці 230мм,нерж.пласт.руч ,стержень гелевий синій,ручка кулькова автоматична "Шнайдер",ручка гелева "Flo gel",олівець графічний ,папка реєстратор №5 ,штемпельна краска ,папка швидкозшивач з вусами А4 Economix,папка АРХІВО 90мм А4,журнал реєстрації вхідної документації,журнал реєстрації вихідної документації,степлер пластиковий з поворотним важелем до 20арк.(скоби №24,26).ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
, Папір офісний А4 Маестро - 20 штуки, Папка на завязці карт.А4 - 50 штуки, Стікери-закладки пластикові 12х45мм 125арк 5 неонових кольорів Стрілки ,Buromax - 5 штуки, Блок паперу ждля нотаток Buromax - 2 штуки, Ручка кулькова "Korvina" синя - 50 штуки, Швидкозшивач з прозорим верхом А4 - 30 американська кварта для рідин, Ножиці 230мм,нерж.пласт.руч - 2 штуки, Стержень гелевий синій - 20 штуки, Ручка кулькова автоматична "Шнайдер" - 10 штуки, Ручка гелева "Flo gel" - 10 штуки, Олівець графічний - 12 штуки, Папка реєстратор №5 - 12 штуки, Штемпельна краска - 2 штуки, Папка швидкозшивач з вусами А4 Economix - 5 штуки, Папка АРХІВО 90мм А4 - 7 штуки, Журнал реєстрації вхідної документації - 1 штуки, Журнал реєстрації вихідної документації - 1 штуки, Степлер пластиковий з поворотним важелем до 20арк.(скоби №24,26) - 2 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 962 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 7962 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2024
11. Примітки: На час дії воєнного стану в Україні та протягом 90днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлю відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі » від 25 грудня 2015прку №922-VIII (далі_Закон) , проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників , передбачених Законом України « Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90днів з дня його припинення або скасування , затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022року №1178 ( далі-Особливості).
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівлі здійснюється замовником на підставі наявної потреби у разі планової потреби наступного року(планових потреб наступних періодів).Запланована закупівля , незалежно від її вартості , включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону .
Документи замовника
08 лютого 2024 18:56
|
Електронний підпис |