Контейнера з чорнилами для проведення ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад відповідно до наказу директора департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної військової адміністрації від 02.01.2025 року № 1-од «Про затвердження кошторисів витрат на проведення ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2024/2025 навчальному році»
Сума
1 350 UAH
UA-P-2025-01-28-000608-a ● 8c872d879e834e38badad463a0bf740c
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 січня 2025 08:42
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Департамент освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38802700
3. Місцезнаходження:
Україна,
Кіровоградська область,
м. Кропивницький,
25022,
вул. Театральна, буд. 32/29
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Контейнера з чорнилами для проведення ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад відповідно до наказу директора департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної військової адміністрації від 02.01.2025 року № 1-од «Про затвердження кошторисів витрат на проведення ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2024/2025 навчальному році», Контейнер з чорнилом чорні Epson L100 70 мл Вlack c13T66414A - 3 штука, Контейнер з чорнилом чорні Epson L31хх Вlack (С13T00S14A) - 2 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22600000-6 — Чорнила
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 350 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 1350 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2025
Документи замовника
28 січня 2025 08:45
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |