канцелярські товари
Сума
60 712,27 UAH
UA-P-2021-05-18-006684-b ● 8c692f86dd80444eab259338e34e5dd0
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 травня 2021 13:29
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41682253
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Дніпро,
49006,
ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 70
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
канцелярські товари, Папір А-4, 80 г/м² - 200 пачка, Папка-куток А-4 - 30 штуки, Папка-швидкозшивач пластиковий А-4 з перфорацією - 200 штуки, Сегрегатор А-4, 75 мм, блакитний - 30 штуки, Сегрегатор А-4, 50 мм, блакитний - 30 штуки, Ручка кулькова синя - 50 штуки, Ручка масляна синя - 200 штуки, Ручка гелева, 0,5мм, синя - 30 штуки, Маркер 1-5мм, жовтий - 20 штуки, Маркер 1-5мм, зелений - 20 штуки, Маркер 1-5мм, рожевий - 20 штуки, Файл А5+ 40мкм. - 3 пачка, Скріпки металеві, 28 мм - 50 пачка, Індекси-закладки клейкі - 50 штуки, Скроби металеві (№26/6) - 50 штуки, Планшет з металевим кліпом, А5, димчастий - 10 штуки, Папка А4 планка-клип - 100 штуки, Біндер 25мм - 100 штуки, Папка картонна архівна - 50 штуки, Папір для нотаток 90x90x20 мм - 30 штуки, Папір для нотаток з клейким шаром 75x75мм - 30 штуки, Папір А-4, 80 г/м² - 200 пачка, Сегрегатор А-5 75 мм, зелений - 5 штуки, Сегрегатор А-5 75 мм, блакитний - 5 штуки, Ручка кулькова синя - 100 штуки, Ручка масляна чорна - 20 штуки, Ручка масляна червона - 20 штуки, Ручка-роллер 0,3 мм, синій - 12 штуки, Маркет круглий, чорний - 20 штуки, Маркер 1-5мм, жовтий - 20 штуки, Маркер 1-5мм, зелений - 20 штуки, Маркер 1-5мм, рожевий - 20 штуки, Коректор-ручка, 3 мл - 20 штуки, Олівець графітний НВ з гумкою - 100 штуки, Скріпки металеві, 28 мм - 50 пачка, Скотч 48*100*40 прозорий - 20 пачка, Скотч прозорий 12мм*10м - 50 штуки, Коригуюча рідина з пензликом - 30 штуки, Точилка для олівців з контейнером - 20 штуки, Гумка - 20 штуки, Діркопробивач для паперу - 10 штуки, Степлер металевий - 10 штуки, Лінійка пластмасова 30см - 20 штуки, Індекси-закладки клейкі - 30 штуки, Папка-бокс на гумці А-4 - 10 штуки, Роздільники сторінок - 10 пачка, Скроби металеві (№10) - 50 штуки, Ножиці ручки з гумовими вставками - 10 штуки, Планшет з металевим кліпом, А5, димчастий - 10 штуки, Бокс архівний - 60 штуки, Короб для боксів архівних - 10 штуки, Папка на кнопці А-4, неом'ятна (світло-зелена) - 15 штуки, Папка на кнопці А-4, жовті - 15 штуки, Папка на кнопці А-4, білокір - 20 штуки, Файл А5+ 40мкм - 20 пачка, Папка-куток А-4 - 50 штуки, Папка-швидкозшивач пластиковий А-4 з перфорацією - 100 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30199600-6 — Розділювачі сторінок
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 60 712,27 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 48812.27 UAH | |
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 11900 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
травень, 2021
Документи замовника
18 травня 2021 14:45
|
Електронний підпис |
18 травня 2021 14:45
|
Електронний підпис |
18 травня 2021 13:37
|
Електронний підпис |