Канцелярські товари
Сума
173 900 UAH
UA-P-2022-07-22-000108-c 8ad4c6f4379948c9be44def58d058445
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 липня 2022 09:07
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Коростенської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04053507
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Коростень, 11500, Грушевського, 22
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 173 900 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 173900 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2022

11. Примітки: Лот 1: Канцелярські товари для потреб виконавчого комітету Коростенської міської ради (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Лот 2: Канцелярські товари для потреб управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Документи замовника

22 липня 2022 09:08
Електронний підпис