Канцелярські товари
Сума
173 900 UAH
UA-P-2022-07-22-000108-c ● 8ad4c6f4379948c9be44def58d058445
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 липня 2022 09:07
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Виконавчий комітет Коростенської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04053507
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
Коростень,
11500,
Грушевського, 22
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 173 900 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 173900 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2022
11. Примітки: Лот 1: Канцелярські товари для потреб виконавчого комітету Коростенської міської ради (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Лот 2: Канцелярські товари для потреб управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Документи замовника
22 липня 2022 09:08
|
Електронний підпис |