Виконання експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція зовнішньої водопровідної мережі по вулиці Травнева в селищі Інгулецьке Олександрійського району Кіровоградської області. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Сума
7 048,80 UAH
UA-P-2025-01-23-000780-a 8a7b661980354ea68ad822c04016830c
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 січня 2025 08:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: БАЛАХІВСЬКА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНА КОНТОРА ПЕТРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #22222824
3. Місцезнаходження: Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Балахівка, 28314, вулиця Профспілкова, 1а
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Виконання експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція зовнішньої водопровідної мережі по вулиці Травнева в селищі Інгулецьке Олександрійського району Кіровоградської області. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV): 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 048,80 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 7048.8 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2025

11. Примітки: Примітка: закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178

Документи замовника