ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
48 157 UAH
UA-P-2022-02-04-002577-c 8a336906d56e4e55810508a106dee281
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 лютого 2022 14:44
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Новотроїцька селищна рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04402089
3. Місцезнаходження: Україна, Херсонська область, смт Новотроїцьке, 75300, вул.Соборна,73
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Канцелярський ніж, корпус пластиковий, металева направляюча, гумова вставка, ширина леза 18 мм - 20 шт, Степлер, скоба №24/6, 20 аркушів, глибина скріплення 45мм, пластиковий корпус - 25 шт, Файли для документів Buromax (BM.3815) А4+, PP 50 мкм, глянець прозорий, 100 шт. - 115 пачка, Клей-олівець BUROMAX (BM.4903), PVA, 15г - 45 шт, Коректор-ручка, 8 мл. - 40 шт, Маркери для виділення тексту, 4 маркера різних кольорів - 15 пачка, Маркер перманентний, чорний - 20 шт, Ножиці, 175 мм, - 20 шт, Олівець графітовий, тригранний, довжина 189 мм., матеріал корпусу- дерево, матове покриття, з ластиком - 600 шт, Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, різнокольрові - 80 шт, Папка-реєстратор А4, 75 мм, одностороння ламінація PP, різнокольрові - 80 шт, Скоби для степлера, розмір №24/6, 1000 шт. - 110 шт, Ручка кулькова, не автоматична, корпус пластиковий, з ергономічними вставками, стрижень не змінний, чорнила синього кольору - 1200 шт, Клейка стрічка канцелярська ширина 500мм. - 30 шт, Клейка стрічка канцелярська ширини 12мм. - 30 шт, Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор - 30 шт, Затискачі для паперів, 15 мм., 12 шт. в пачці - 20 пачка, Затискачі для паперів, 32 мм., 12 шт. в пачці - 15 пачка, Затискачі для паперів, 41 мм., 12 шт. в пачці - 15 пачка, Діркопробивач з лінійкою, 30 листів - 20 шт, Гумка для видалення написів 40х12х10 мм - 60 шт, Скріпки 28 мм, круглі 100 шт. - 122 пачка, Конверт поштовий формату C6 (114x162 мм), СКЛ (самоклеючий зі стрічкою), без зовнішнього друку та внутрішнього запечатування, білий офсет 80 г/м², 1 шт. - 1400 шт, Конверт поштовий формату C5 (162х229 мм), СКЛ (самоклеючий зі стрічкою), без зовнішнього друку та внутрішнього запечатування, білий офсет 80 г/м², 1 шт. - 1000 шт, Точило для олівців, пластикове з контейнером, асорти кольорів - 50 шт, Фарба штемпельна, колір - синій - 10 шт, Закладки пластикові клейкі 45x12 мм, 5 кольорів по 25 арк, асорті - 40 шт, Чорнила для Epson XP-330 (4*100 ml) - 6 комплекти, Скріпки 50 мм, круглі 100 шт. - 50 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 48 157 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 48157 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2022

Документи замовника

04 лютого 2022 14:45
Електронний підпис