Комп’ютерне обладнання
Сума
806 261 UAH
UA-P-2022-09-19-001744-a 8a1d8215405b4610969db83d8da9257e
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 вересня 2022 12:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26353256
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33028, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання, Системний блок (Intel Core I5-11400/8Гб DDR4/240 SSD/ ATX сумісний) - 13 штуки, Монітор - 10 штуки, Принтер багато-функціональний лазерний - 7 штуки, Веб-камера - 1 штуки, Комплект (клавіатура та миша) - 20 штуки, Відеокарта - 6 штуки, Планшет - 30 штуки, Накопичувач SSD - 4 штуки, Принтер БФП кольоровий - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
ДК021-2015: 30237100-0 — Частини до комп’ютерів
ДК021-2015: 30231300-0 — Дисплейні екрани
ДК021-2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
ДК021-2015: 30237240-3 — Веб-камери
ДК021-2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
ДК021-2015: 30237450-8 — Графічні планшети

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 806 261 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади 806261 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2022

Документи замовника

19 вересня 2022 12:22
Електронний підпис