ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з технічне обслуговування та ремонт техніки (офісної техніки) принтерів, копіювальних машин, факсів, сканерів, картриджів та інше (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки, 50312000-5 Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання))
Сума
10 000 UAH
UA-P-2023-07-03-001051-a 89a7663af2974dbbb7ca376999ebeb07
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 липня 2023 11:02
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04397000
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, смт. Малинівка , 63525, вул. Соїча, 5-А
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з технічне обслуговування та ремонт техніки (офісної техніки) принтерів, копіювальних машин, факсів, сканерів, картриджів та інше (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки, 50312000-5 Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання))

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 10000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2023

Документи замовника

03 липня 2023 11:08
Електронний підпис