Код ДК 021:2015: 39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафа книжкова закрита 2-дверна (глибина 380 мм); шафа комбі для документів і верхнього одягу (2000*1000*403); шафа комбі для документів і верхнього одягу (2000*900*403); шафа книжкова напівзакрита 2-дверна (глибина 380 мм))
Сума
12 000 UAH
UA-P-2021-11-18-000719-a 89873ce1b746434dac72903be1ba5fa0
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 листопада 2021 08:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02541846
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатський район, село Саксагань, 52173, ВУЛ. СОЛОВЙОВА, будинок 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015: 39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафа книжкова закрита 2-дверна (глибина 380 мм); шафа комбі для документів і верхнього одягу (2000*1000*403); шафа комбі для документів і верхнього одягу (2000*900*403); шафа книжкова напівзакрита 2-дверна (глибина 380 мм)), Шафа книжкова закрита 2-дверна (глибина 380 мм) - 1 штуки, Шафа комбі для документів і верхнього одягу (2000*1000*403) - 1 штуки, Шафа комбі для документів і верхнього одягу (2000*900*403) - 1 штуки, Шафа книжкова напівзакрита 2-дверна (глибина 380 мм) - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 12 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 12000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

Документи замовника

18 листопада 2021 09:05
Електронний підпис