За кодом ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт аварійної частини покрівлі в Українській загальноосвітній школі I-III ступенів № 13 Селидівської міської ради Донецької області)
Сума
121 346 UAH
UA-P-2024-02-15-002560-b 893ee519ac934d65a18ef05865566e5b
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 лютого 2024 13:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02142916
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, м. Селидове, 85400, вул. Нагорна, буд. 36
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: За кодом ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт аварійної частини покрівлі в Українській загальноосвітній школі I-III ступенів № 13 Селидівської міської ради Донецької області), Поточний ремонт аварійної частини покрівлі в Українській загальноосвітній школі I-III ступенів № 13 Селидівської міської ради Донецької області - 1 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 121 346 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет загальний фонд бюджету 121346 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 11 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та з урахуванням порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами)

Документи замовника

Обґрунтування закупівлі

15 лютого 2024 13:52
Закупівля здійснюється з метою усунення аварій внаслідок збройної агресії РФ в освітньому закладі.
Закупівля здійснюється відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 11 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та з урахуванням порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути