ДК 021: 2015 ( CPV: 2008) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
29 443,67 UAH
UA-P-2020-06-23-004363-a 87c0392f54f340569a3a0ac3496bfe31
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 червня 2020 15:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Державна установа “Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області”
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #08734546
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, м. Одеса, 65044, пров. Каркашадзе, 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021: 2015 ( CPV: 2008) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , калькулятор бухгалтерський - 3 штуки, Коректор-ручка, 8мл - 25 штуки, Скріпка кругла 25мм., 100 шт/уп - 30 упаковка, Скоба №10 - 30 упаковка, Скоба №24/6 - 30 упаковка, Файл А4 +глянец, 40мкр. 100шт/пач - 15 упаковка, Ручка кулькова чорна - 100 штуки, Ручка кулькова синя - 100 штуки, Діркопробивач пластиковий, салатовий - 3 штуки, Діркопробивач пластиковий, синій - 1 штуки, Діркопробивач, металевий - 1 штуки, Ручка гел. чорна - 50 штуки, Олівець, пластик., з ластиком - 100 штуки, Нiж трафарет., 9мм - 5 штуки, Ножиці, ручки с гумов. вставками 22см. - 8 штуки, Ножиці, 21 см, біло-салатові - 2 штуки, Папір для нотаток 85мм*85мм*300арк.,некл. білий - 10 штуки, Скотч прозорий 40 мік. - 10 штуки, Клеюча стрічка прозора 19мм*20м - 10 штуки, Конверт,вертикальний С4 з відр.стричкою 324*229 - 200 штуки, Конверт С5 з відр. стрічкою - 100 штуки, Стікер-закладка папер.15*45мм.(5 неон.кольорів по 30папірц.) - 47 штуки, Індекси паперові прямокутні. 51х 15мм (50арк. х 5 коль.) - 1 штуки, Закладки пласт. з клейким шаром 45x12мм, 5х20арк. - 18 штуки, Стікер-закладка "Вказівка" 5 неон.кольор. - 3 штуки, Клей-олівець перманентний, PVP основа, білий, 21г - 10 штуки, Зшивач 20 арк. глибина 60мм (антистеплер) метал. корпус. - 2 штуки, Зшивач 20 лист.глибина 63мм mix 4(антистеплер) пласт. Корп. - 1 штуки, Зшивач 20арк (антистепл) пласт. Глибина 62мм - 2 штуки, Степлер пластиковий до 20 арк. (скоби №24, 26), чорний - 2 штуки, Степлер пластиковий до 20арк. (скоби №24, 26), синій - 2 штуки, Степлер пластиковий сірий - 1 штуки, Книга конторська (пустографка) - офсет А4/50л. - 15 штуки, Папір А4 80 гр/м2, 500арк./шт - 150 штуки, Папка, швидкозшивач "Справа" - 150 штуки, Папка-реєстратор А4 7см зелена, (зібрана) - 5 штуки, Папка-реєстратор А4 7см рожева (зібрана) - 5 штуки, Папка-реєстратор А4 7см фіолетова (зібрана) - 5 штуки, Папка-реєстратор А4 7см червона (зібрана) - 5 штуки, Лоток вертикальний пластик - чорний,з пер. стінкою - 2 штуки, Лоток для паперів вертик, пластик. сірий - 2 штуки, Лоток пластик д/папок вертик. з перед. стінкою чорний - 3 штуки, Лоток пластик д/папок вертик з перед. стінкою прозорий - 2 штуки, Лоток пласт. д/пап. гориз., прозорий - 9 штуки, Лоток пласт. д/пап. гориз., димчатий - 1 штуки, Скріпка 50мм, 100шт - 10 пачка, Бiндери, 32мм, 12шт/пач - 20 пачка, текст-маркер флуор. жовтий - 4 штуки, текст-маркер флуор. зелений - 4 штуки, Маркер текстовий, помаранчевий - 4 штуки, Маркер текстовий, рожевий - 4 штуки, Папка з прижимом - 5 штуки, Папка регистратор А4 на 2 кольцах 38мм - 10 штуки, Біндер 19 мм (12 шт/пач) - 20 штуки, Лоток вертикальний чорні. б/ст - 1 штуки, стікер - закладка " Стрілка" 5неон.кол. по25 арк - 9 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 29 443,67 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України строк поставки 31.12.2020р 29443.67 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2020

11. Примітки: Канцелярські приладдя. строк поставки 31.12.2020р

Документи замовника

23 червня 2020 15:24
Електронний підпис
23 червня 2020 15:21
002.jpg
23 червня 2020 15:21
001.jpg
23 червня 2020 15:21
ПУОЗ щодо плану.jpg