код ДК021:2015 85145000-7 "Послуги медичних лабораторій" Визначення еквівалентного та максимального рівнів звуку, шумове навантаження за робочу зміну, Визначення рівня загальної відрації або локальної вібрації, Визначення швидкості руху повітря в житлових приміщеннях, Визначення вологості повітря в житлових та виробничих приміщеннях, Визначення температури повітря в житлових та виробничих приміщеннях, Визначення рівня освітленості
Сума
4 867,34 UAH
UA-P-2021-03-18-008229-a ● 86c0af2fa7b34e7bb56f2efe05ea253c
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 березня 2021 15:14
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02001699
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
Харків,
61051,
вул.Клочківська, будинок 366
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
код ДК021:2015 85145000-7 "Послуги медичних лабораторій" Визначення еквівалентного та максимального рівнів звуку, шумове навантаження за робочу зміну, Визначення рівня загальної відрації або локальної вібрації, Визначення швидкості руху повітря в житлових приміщеннях, Визначення вологості повітря в житлових та виробничих приміщеннях, Визначення температури повітря в житлових та виробничих приміщеннях, Визначення рівня освітленості
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 867,34 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 4867.34 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2021
11. Примітки: 2240
Документи замовника
18 березня 2021 15:15
|
Електронний підпис |