офісні меблі
Сума
170 200 UAH
UA-P-2023-08-29-003354-c ● 8675ee45cec543cf8d377e29cd49e976
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 серпня 2023 13:00
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Відділ освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43910888
3. Місцезнаходження:
Україна,
Кіровоградська область,
село Підвисоке Голованівський район,
26122,
вулиця Центральна, будинок 4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
офісні меблі
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 170 200 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 170200 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
серпень, 2023
11. Примітки: Закупівля здійснюєтьсчя згідно пункту 13 Особливостей, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та отримали дозвіл на право користуватися пільгами з оподаткування відповідно до законодавства.
Документи замовника
29 серпня 2023 13:03
|
Електронний підпис |