Канцелярське приладдя
Сума
1 815,30 UAH
UA-P-2023-12-19-004227-a 865aca37228d44c5a433b21c6b9a0391
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 грудня 2023 13:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Середня загальноосвітня школа № 60 м. Львова
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #22350315
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Львів, 79040, вул. Петра Полтави, 32
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя, Ручка гелева M&G "X-200", товщина лінії 0,7 мм, колір чорний - 14 штуки, Папір офісний Xeros Business A4 80 г/м2 500 арк., клас В - 5 штуки, Папка для креслення А4 20 аркушів, 170г/м2 - 12 штуки, Скріпки трикутні Eco-Eagle нікельовані 25 мм, 100 штук в пачці - 2 штуки, Скріпки Norma 4734, 28 мм, 100 штук, прямі, PVC кольори в асортименті - 3 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30194310-1 — Набори або комплекти для креслення
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 815,30 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 1815.3 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

19 грудня 2023 13:30
Електронний підпис