Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
1 314,50 UAH
UA-P-2022-09-16-002917-a ● 8532f6f45a29428aa924b88f2eabd91d
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 вересня 2022 14:36
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КП "Благоустрій" Великописарівської селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44243419
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
смтВелика Писарівка,
42800,
вулиця Незалежності будинок 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне, Папір ксероксний - 3 штуки, Підставка для ручок - 1 штуки, Степлер - 1 штуки, Скоби - 2 штуки, Олівці - 5 штуки, Ручки - 5 штуки, Ластик - 5 штуки, файли - 1 штуки, Точілка для олівців - 1 штуки, Коректор - 2 штуки, Маркер - 2 штуки, Скотч - 2 штуки, Біндер - 2 штуки, Біндер - 5 штуки, Штемпельна фарба - 1 штуки, Лоток для паперу - 1 штуки, Папір для нотаток - 2 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30199700-7 — Друковані канцелярські вироби, крім бланків
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 314,50 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 1314.5 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
вересень, 2022
Документи замовника
16 вересня 2022 14:38
|
Електронний підпис |